ADMINISZTRÁCIÓVAL, ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL KAPCSOLATOS FELADATOK

Általános adminisztratív feladatok:

  • ügyfélszolgálat – chat, e-mail
  • FaceBook és Instagram oldal kezelése,csoportok létrehozása, kezelése
  • közösségi média bejegyzések: kép- és videokészítés, szerkesztés kész szöveg alapján,egyszerűbb szövegek megírása
  • kérdőívek, űrlapok, petíciók készítése
  • tananyagokból, videókból, prezentációkból szöveges leírás, kivonat, blogbejegyzés készítése
  • online tanfolyamok adminisztrálása, kezelése, anyagainak előkészítése (video, hang, design)
  • online számlázás, könyvelővel való kapcsolattartás, céges online ügyintézés
  • számlakiállítás, rendszerezés – online
  • Google Cégem létrehozása, kezelése

Egyéb tudást igénylő feladatok:

  • kisebb videók (pl: előadások, oktató-videók, tanfolyamok) és hanganyagok vágása (publikus referencia YT: https://www.youtube.com/@herbclinic , publikus referencia SPOTIFY: HerbClinic )
  • prezentációk (PPT), grafikonok, oktatási segédanyagok, mind-map, folyamatleírások, kimutatások, diagramok készítése
  • weboldallal (WordPress) kapcsolatos feladatok, WooCommerce
  • egyéb adminisztratív feladatok egyedi igény és megállapodás alapján saját céges rendszerben, környezetben – betanulást követően

Amennyiben úgy gondolod, tudok neked segíteni, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot: nagyon sok munka átadható az itt felsoroltakon kívül is. Beszéljünk róla! Vállalok egyedi megbízásokat is, most is van ilyen munkám ?